lördag 1 september 2012

God morgon September!

God morgon!

Augusti är nu ett minne blott och September har gjort oss sällskap. Det är nu höst! Tänkte på det igår efter vi varit en sväng i Jönköping att vad mörkt det har blivit bara sådär på kvällarna nu, men jag tycker ändå hösten är en mysig tid. Man tänder ljus, myser i soffan under en gosig filt, ser en bra film som gör en på bra humör. Idag är inte planerna helt färdiga för oss, men det lutar åt vedkörning för sambons del och jag får väl spendera tid i köket för jag har en del ägg som jag tänkte göra åt idag med bakning och annat. Kanske om jag orkar så blir det en tur ut i svampskogen, men det beror på hur "Kotten" tänker spendera dagen lite. Har varit en del buffande på mina numera ömma revben. Hoppas i alla fall att alla får en trevlig lördag!


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...