fredag 7 september 2012

En tur och retur till landet med de gula kassarna!

Eftersom jag faktiskt mådde hyfsat imorse blev det en tur till Gekås i Ullared. Vågade inte vänta tills mina föräldrar skulle åka om en vecka utifall jag inte alls mår bra. Det är ju så olika från dag till dag om man säger så. Det blev i alla fall handlat en del till oss, kotten och djuren samt lite inredningsprylar. På hemvägen stannade vi även i Värnamo och införskaffade en byrå till Kottens rum. Så ikväll blir det montering som gäller. Det kommer bli så fiiiint!

Nu ska jag parkera mig i soffan och vila kropp och knopp. Har pustat och stånkat som en tok. Känns i ryggen minst sagt och uruselt resesällskap har jag varit också för jag sov halva vägen till Ullared och antagligen halva vägen hem också. Fast sambon påstår att det kan vara skönt om kärringbromsen sover lite (Vad han nu menar med det hmpf).

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...