lördag 18 augusti 2012

Tur att man har en skön soffa...

Jag har haft en urusel natt. Antagligen börjar jag bli förkyld också för det kändes täppt i näsan och det kändes som jag hade tandvärk (Vilket brukar vara tecken på att mina bihålor inte är vad som de brukar). Kunde knappt somna pga diverse obehag, men typ vid halv ett och sen vaknade jag en gång i halv timmen för sovställningen kändes obekväm. Då gör Elektra en massa konstiga ljud också samt en förkyld sambo som snarkar så vid 03-snåret ger jag upp och intar soffan istället. Det onda i höft och rygg försvann i alla fall även om jag sovit lite halvdåligt ändå i soffan...Och vad vaknar man till? Jo regn som faller! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...