onsdag 22 augusti 2012

Ont - det gör ont!

Nu har verkligheten börjat att komma i fatt mig. Det har börjat bli tungt och jobbigt för ryggen. Imorse fick sambon dra mig ur sängen. 15 minuter i sängläge och det börjar värka i ryggslutet och stråla ut mot höften. Har i alla fall sovit nästan en timme i soffan nu efter arbetet. Tyvärr hade min bm inga råd mer än "Ta en alvedon" igår, som om jag inte redan har testat det. Antar det är foglossning som knackar på nu och vad jag har hört av andra drabbade är det inga lyft/inte promenera för mycket som gäller. Skönt att kotten snart kommer att anlända, men jag vill gärna ha mer än 3-4 timmars sömn per natt sammanlagt.

2 kommentarer:

  1. Tens? Akupunktur? "Rulla" med höfterna? Massage? Är allt helt kört? Sömnen kommer vara en bristvara i alla fall 6 månader framåt men ryggen borde gå att göra något åt....

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så fick jag ordination alvedon och promenad av min bm. Inte tal om något annat. Antar man måste ha remiss för akupunktur.

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...