tisdag 7 augusti 2012

Horisontellt läge med halsbränna

Vilken natt! Har vridit och vänt på mig konstant och vaknat en gång i halvtimmen. Ryggvärk så idag blir det horisontellt läge liksom ett brev på posten kom då halsbrännan. Tur att det är min lediga dag! Idag är jag med andra ord väldigt gnällig för det finns så mycket som jag faktiskt vill göra! Vill rensa ut i mitt hem till kommande loppis, vill städa, vill ut och plocka svamp, vill baka något gott, men icke sa nicke jag får helt enkelt parkera mig i soffan och titta på en säsong med Gilmore Girls istället och ladda för morgondagen istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...