onsdag 29 augusti 2012

Go´kväll!

Go´kväll! Nu är jag och sambon nyss hemkomna från Eksjö Lasarett där vi har varit på föreläsning inför förlossningen. Mycket information på två timmar, men helt klart värdefullt för en människa som mig. Allt från vart man skall parkera och till hur man tar sig in nattetid till förlossningen. Sedan var även information om smärtlindring och annat. Känns som jag börjar bli redo för Kottens ankomst, men samtidigt är man ju ändå lite nervös. Mycket kan ju hända! Jag kör med mottot "Det kommer göra hiskeligt ont och det är inte en dans på rosor samt att saker och ting inte blir alltid som man har tänkt sig".  

I övrigt så har jag haft en bra dag här hemma. Bakade en omgång bröd med linfrön/tranbär/hasselnötter + en annan massa gott i och det blev uppskattat av sambo med flera. Hästarna har fått sin dagliga tillsyn och Flinga fann vi som vanligt under äppelträdet imorse. Denna lilla ponny *Suck*


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...