fredag 24 augusti 2012

Äntligen!!!

Nu är det äntligen fredag. Precis vad min rygg behövde minst sagt. Det har ändå gått över förväntan att arbeta, men det är viloläge så fort jag kommer hem från arbetet och jag behöver hjälp ur sängen på mornarna typ. Till helgen blir det lite pyssel hemma, besöka loppis eventuellt samt åka iväg och käka filébuffé i Isaberg. Ska skämma bort sambon lite ;) Det kan han behöva som har en sådan galning som mig. Ena stunden är jag glad och nästa stund lipar jag värre än värsta lipsillen. Dessa hormoner!!! I övrigt ska jag försöka vila lite också och bara koppla av :) Nu känner jag mig lugnare när de flesta sakerna är införskaffade till kottens ankomst.


En trött en...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...