måndag 2 juli 2012

Yeah....

<---- Detta blir min kvällsläsning ikväll i sängen. Verkar vara många fina höstnyheter minst sagt. Dock inte så mycket kotten-kläder efter snabbt spanat lite. Fast jag vet ju att det finns massor med söta kotten-kläder i många butiker och naturligtvis har jag arbetat ihop ett par presentkort på "Polarn & Pyret" som skall utnyttjas när Kotten har anlänt till berget.

Min dag har varit mycket bra trots en gräslig natt som bestod av ont i magen. Det verkade inte bättre än att jag ätit något högst olämpligt igår, ungefär som när jag har intagit choklad. Lagom kul när jag visste att min klocka skulle börja ringa 04:45 och det endast blev fyra timmars sömn. Det blev en sovstund i soffan efter arbetet och sen har jag pysslat i hem och trädgård. Nu är det kvällen och det får nog helt enkelt bli en promenad med Elektra och spana efter kantareller.

Over and Out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...