tisdag 3 juli 2012

God morgon!

God morgon! Idag är det min lediga tisdag och sov faktiskt ut lite längre än vad jag brukar göra. Hade kaffegäst till efter klockan 23.00 vilket känns i skallen särskilt när man bara sovit 4 timmar natten innan och klivit upp innan femsnåret på morgonen. Ska bara göra roliga saker idag är tanken och sedan är det bara tre dagar kvar tills jag har fyra veckors semester *Wiiii*

Förresten hittade jag en kul sida igår på nätet där man kunde göra om sig till bland annat serierfigur. Så kanske skulle jag helt enkelt se ut så här som tecknad ;) Galet snygg i såfall, kanske lite väl smal jämfört med verkligheten. Dock ska kilona bort omgående från den dag det kommer vara möjligt att börja motionera massor. Är taggad till tusen! Nä nu blir det frukosttime här sen blir det ut i solen!!!

1 kommentar:

  1. Du ser ju hot ut som seriefigur. Hoppas allt är bra med dig vännen!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...