söndag 10 juni 2012

Söndagen rullar på...

Söndagen rullar på i full fart som alla andra söndagar. Har spenderat en hel del tid med att tvätta. Fattar inte vilka smutsgrisar vi är här hemma för det blir alltid en jäkla massa tvätt eller så beror det på att vi är så renliga av oss att vi hellre byter kläder ofta.

Jag har även monterat ihop mina nya lampor som jag investerade i torsdags. Är så himlans nöjd! Har bara bild på den ena modellen som jag köpte, men ack så bra det blev. Nu vill jag ju bara byta ut ännu mer här i hemmet, men får väl försöka hejda mig lite.

Dessutom har jag lyckats att rensa ut en massa gamla kläder som hängt i olika garderober. Skönt när man får lite gjort i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...