tisdag 26 juni 2012

Oh my god...


Åh nu är jag hemma i lugnet igen. Har besökt kaoset på Ikea. Givetvis var det jag skulle ha slut trots jag kollade lagerstatus innan vi åkte, men vi valde att handla en annan modell istället som antagligen blir bättre. Det var nog folk i varenda hörn på Ikea samt att de håller på att bygga om mitt i all rea...

Min lediga dag rusade snabbt för mig, så nu återstår 7 arbetsdagar totalt innan min semester drar igång. Så nästa fredag bär det antagligen ut och fira på något trevligt café. Kanske en tur till Tabergstoppen om vädret tillåter.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...