tisdag 12 juni 2012

Nöjd!

Lediga dagen har bland annat spenderats hos frissan. Är helnöjd och nu känns håret fint och fräscht igen. En del av eftermiddagen har spenderats hos mina föräldrar och kvällen innebar att ha sommarreflektion med arbetet. Fullt ös hela dagen vilket känns i knopp och kropp. Skönt med vädret som varit idag. Lite sol gör mig så mycket gladare som människa.




  • Dagens fundering är vad sjöen ska kotten heta? Jag har ett namn av varje, det vill säga ett pojknamn och ett flicknamn som jag gillar, men min darling är kanske inte helt stormförtjust. Sen bör ju kotten har ett andranamn också.
  • Dagens ros: Till solen som tittade fram ikväll
  • Dagen ris: Alla dårar som verkar ha hamnat i Malmbäck.
  • Dagens låt: Goin in med Jennifer Lopez
Over and Out//Tess

2 kommentarer:

  1. Älskar känslan man får när håret är nyklippt:D

    SvaraRadera
  2. Vad härlig känsla!
    Jag skulle också behöva få mig ett "klipp". :-D

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...