lördag 23 juni 2012

Booked!


För ett tag sen blev jag "booked" vilket innebär att jag får en tidning eller bok som jag får läsa helt gratis och ofta är det helt nya böcker/tidningar på marknaden. För dig som vill veta mer så ta en titt på Booked.nu . Denna gång handlar det om tidningen "Skriva" som jag har varit nyfiken på länge, men inte fått tummen ur och inskaffat. Nu får jag helt enkelt Juli/Augustinumret hem i brevlådan och det är något som jag verkligen ser fram emot. För inom mig finns ju en liten författardröm och det ska bli kul och se tips och liknande som tidningen erbjuder.

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...