lördag 19 maj 2012

Vilken dag...

Vilken dag! Det började med att jag var klarvaken 05:15 och kunde verkligen inte somna om så jag parkerade mig i soffan och slötittade på "The Mentalist". Sedan blev det frukost. Väl ute så inser jag att Flinga och Bella inte befinner sig i hagen. Lagom kul i och med att jag hade en tid att passa för att hänga med på marknaden i Vrigstad med mina föräldrar. Efter ca 30 minuters letande finner jag två tjockisar som äter för fullt på en grannes äng/skog. Det blev stallarrest för tjockisarna sen for jag iväg på marknaden som innebar en massa shopping av blommor och växter. Väl hemma igen så blev det lite lunch och sen en tur till Jönköping för att shoppa mer växter. Därefter blev det pyssel i växthuset :)


Nu blir det sängen//Tess

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag heter Sophie och jobbar på Forma Books. Skulle vilja komma i kontakt med dig. Vill du maila mig din mailadress?
    Ha en fin dag!
    /Sophie

    sophie.stromqvist@formapg.se

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...