tisdag 22 maj 2012

Rena rama djungeln...

Det är verkligen en djungel att vara gravid och vänta barn eller i alla fall första barnet. Man får inte äta si och så. Dessutom skall man försöka förstå hur allt går till kring föräldrapenning. Man skall även hitta en bra och säker vagn. Tur att jag har några veckor till på mig att förstå en del saker och ting. Imorgon är det halvtid för min del och det knäppa är att jag känner mig inte gravid knappt. Nog för att det börjar synas en kula på magen, men i övrigt mår jag så bra att det där alla sa "Vänta du bara tills du blir gravid" känns lite overkligt.

//Tess

3 kommentarer:

  1. Det ska bli så kul med liten Minitess :)

    SvaraRadera
  2. SmålandsJenny22 maj 2012 kl. 17:27

    Ja, det är inte lätt allt det där... tur att jag inte måste ta så många val om saker till den, det mesta får jag låna från syrran... så är egentligen bara säng vi måste fixa...hennes yngsta kommer inte ha växt ur spjälsängen när bebisen kommer...

    Känner ju inte mig heller gravid egentligen... å jag e ganska mullig från början så jag tycker inte det syns så mycket än så länge...fast nu börjar tom sambon säga att det syns lite.

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att ni har det mesta fixat :)

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...