onsdag 9 maj 2012

Ont - det gör ont!

Förkylning med halsont from hell :( Kände mig nästan pigg igår kväll så jag till och med dammsög hallen och trappan upp. Strax när jag kröp ned i sängen så började det klias i halsen och göra ont. Harklade och hade mig en bra stund innan jag somnade, vaknade sedan strax efter tolv. Halsen kändes som om man varit på konsert och skrikit konstant eller om man har kräkts i flera timmar. Nu hade jag ju inte gjort något av dessa alternativ. Kunde inte somna om så jag bläddrade på tv-kanaler och mådde dåligt över min onda hals fram till fyrasnåret då jag lyckades somna korta stunder efter att ha hittat några få halstabletter i min handväska. Har till och från nästan haft panik så ont har det gjort, men efter Darling införskaffat bafucin så lugnar det lite i alla fall. Det är i alla fall ingen halsfluss utan ett annat virus antagligen.

Back to dah soffa//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...