söndag 15 april 2012

Trött

Jag är så sjukt trött. Borde väl antagligen snart krypa ned i sängen. Tur att jag har kollat upp vitaminer och liknande för annars så hade jag anat vitaminbrist eller nåt. Somnar typ direkt när jag lägger huvudet på kudden, när jag är ute och åker bil med någon. Helt hopplöst trött! Dagen har i alla fall varit händelserik. Först blev det en tur till Eksjö för att besöka Dollarstore, och sedan intogs lunch på Abborraviken. Väl hemma rev vi upp en hage som ska få nya trådar så elen kommer fungera läskigt bra sen. Blev även en liten utflyktstur sen ikväll. Man blir ju så inspirerad när man är ute och åker när man ser många vackra trädgårdar och liknande. Det är bara det där med tid och pengar som man skall ha. Drömmen är ju att fixa ett rejält uterum nu, men först skall växthuset upp. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...