måndag 9 april 2012

Sicket skitväder...

Sicket nedrans skitväder, men jag är glad ändå för jag vann i alla fall 100 kronor på Bingolotto igår. Man får vara glad för det lilla! Här händer inte mycket idag, var ute och åkte en sväng, men jag var sånt trevlig resesällskap och somnade under bilturen. Dessutom verkar det som min läslust har vaknat till liv. Fick med en pocket i veckans Amelia som verkligen var "Tess-stuk" på så jag har nästan läst ut den idag. Fast det är skönt med såna här dagar när man typ inte gör någonting utan bara är. Dessutom har jag ju lite extra lyx och är ledig imorgon med eftersom tisdagar är min lediga dag.


Ha en härlig dag//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...