torsdag 12 april 2012

Rekord!

Denna småländska slog rekord i att sova i alla fall sitt egna rekord. Somnade strax efter kvart över åtta och vaknade klockan sex imorse när klockan ringde. Det är INTE vanligt för att vara mig. Sover oftast max 7 timmar, men igår var jag så galet trött. Dagen har spenderats på jobbet och sedan råkade jag hamna framför datorn (Har en viss förmåga att göra det). Ska snart iväg till Noslake och shoppa för att fylla det tomma kylskåpet. Dessutom ska jag sälja några böcker där. Vad gör man inte för att ge plats åt nya böcker ibland. Fast jag har ibland väldigt svårt att göra mig med av med böcker så jag har rensat lite nu och vissa favoriter får snällt stanna kvar ett tag till, men alla kan inte behållas för då får jag helt enkelt bygga ut här hemma.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...