tisdag 3 april 2012

Rastlös...

Jag överlevde imorse :) En riktigt trevlig upplevelse! I alla fall så är jag sjukt rastlös nu. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Solen strålar och det blev en promenad tidigare med Elektra- Känner inte för att städa och rensa i hemmet. Vill göra nåt roligt, men vad? Ska visserligen välja ut vad jag ska ha i presentkort, får väl helt enkelt ta tag i det istället så jag kan shoppa loss snart. Kanske får ta tag i och baka något gott också. Önskar jag hade haft sista säsongen "Tre Kronor" hemma, men icke den har jag inte fixat än. Måste beställa den så jag kan se klart serien :)

Over and Out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...