torsdag 26 april 2012

Jag känner mig som Kalle Anka

Jag skrev ju tidigare att det hade slutat regna. Skulle precis gå ut och solen sken, sen ringde telefonen. Det var mamma som undrade om det regnade hos oss. Jag tittar ut och inser det öser ned! Det känns ibland som jag är Kalle Anka som skall ut spela golf. Så fort han är inomhus kvittrar fåglarna och solen skiner, men sen när han ska ge sig ut så öppnar sig himlen. Det var förbaskat blött ute och det haglade på tvären när jag skulle ta in hästarna. Nu slog mig tanken "Varför hällde jag inte i schampoo i håret när jag ändå skulle ut?". Mitt hår hade ju varit genomsköljt och klart nu :) Hade ju sparat tid! I övrigt är jag nog lite bitter idag, dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men men det är bara att behålla tankarna ett tag till och hoppas på det bästa. Over and Out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...