måndag 23 april 2012

En skön solig kväll...

På berget slappar vi ikväll för jag känner mig faktiskt lite sliten efter en arbetsdag. Har varit ute och tittat till mina höns som fick lite gott tilltugg. Det får nog bli en promenad med en galen Elektra om en stund i det vackra och soliga vädret. Tyckte dock jag hörde åskmuller på långt håll för en stund sedan, får väl hoppas det inte hittar hit. Det räcker med åskan som var i helgen. Försöker även få inspiration vad jag ska baka för något imorgon för på onsdag skall jag ha fika med mig på jobbet. Hmm? Får fundera vidare på det helt enkelt. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...