onsdag 18 april 2012

Det rullar på...


Man hinner knappt med allt man har inplanerat känns det som. Det är alltid något som skall göras eller fixas. Just nu händer det galet mycket i mitt liv. Många pusselbitar som skall sättas på plats, men allt löser sig alltid till slut på ett eller annat sätt. Idag har jag varit på mitt trevliga arbete och det sa ungefär "Swosch" så var det dags att gå hem. Skönt när tiden verkligen rusar förbi, men imorgon väntar en oerhört lång dag på arbetet med öppet hus och möte på kvällen. Kanske är tur att jag har semester på fredag och skall åka till landet med de gula kassarna. Det kanske blir till och med så pass att jag somnar lätt på fredagskvällen för jag ska ju övernatta i Ullared med min mor så vi får två dagar i landet med de gula kassarna. Längtar verkligen för shopping för det känns som jag aldrig hinner shoppa, men det är väl tur det så plånboken är tankad inför helgen. //Tess

1 kommentar:

  1. Du kommer fixa alla pusselbitar! Du är så envis så det grejer du lätt!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...