tisdag 6 mars 2012

Tisdag...

Helt plötsligt är det tisdag. Tisdagar är en dag jag gillar ganska mycket för då har jag min lediga dag, även om det inte känns särskilt ledig för det är nämligen då man bokar in allt annat man inte hinner med de andra dagarna.  Idag blir det nämligen ett besök på vårdcentralen och lämna ett blodprov. Ska kolla mitt B12 och se så värdet ligger bra. Sen blir det besök hos frissan vilket är väl det jag längtar mest efter. Kanske hinner man med lite shopping, skulle behöva någon ny tröja eller nåt ;) Sen blir det hem och baka en god kaka för jag har lovat att fixa något till morgondagens arbete. Det blir nog fullt ös skulle jag tro :) //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...