lördag 3 mars 2012

Jippie!!!


Igår deltog jag i Make-up store A6:s tävling på Facebook. Man skulle endast gilla och dela tävlingen. Tänkte väl att ja jag klickar väl lite, men vinna det lär jag inte göra. Väl hemma på kvällen fick jag ett mess av fd klasskamrat på Facebook "Grattis! Du såg väl att du vann make-up store tävlingen". Blir man glad eller glad när man vinner något? Särskilt när det var över 700 stycken som deltog i tävlingen. Jag tycker det är roligt värre :) Så idag blir det en sväng till A6 och inkassera min lilla vinst med ögonskugga, läppglans och lite annat :)


Ha en riktigt härlig lördag//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...