torsdag 1 mars 2012

Bloggtorka...



Ja, jag inser att jag har haft bloggtorka vilket händer väldigt sällan. Det får helt enkelt bli skärpning nu. En anledning är att jag har varit väldigt trött den senaste veckan och det är väl förkylningen som hänger i smått ännu. I tisdags var jag på en kort visit i Ullared och shoppade loss på Gekås. Lagom med människor där så det fick fort att shoppa. Längtar järnet till April för då har jag och mamma hyrt lägenhet där för att sova över och ägna två dagar åt shopping. Man måste ju skämma bort sig lite!!!

//Tess

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med bloggtorka... haha. Folk börjar nu tröttna på att jag lägger upp bilder på mig själv i brist på att jag inte har så mycket att skriva. :-P

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...