tisdag 14 februari 2012

Go´kväll!

Här i sjukstugan är det ganska lugnt. Jag har parkerat mig i soffan stort sett hela dagen och umgåtts med "Tre Kronor" är inne på säsong 4 nu. Det är otroligt vad man har förträngt från denna serie. Måste snart beställa hem säsong 5. Det är så galet tråkigt att sitta hemma och uggla med feber, hade ju gärna jobbat och tjänat pengar istället. Det är väl bara att inse att det var min tur nu att bli sjuk. Nu när jag tänker tillbaks har jag klarat mig ganska smärtfritt sedan jag började jobba. När jag var timvikarie hade jag sällan någon röst, snorade jämt och hostade konstant i ett halvår.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...