fredag 3 februari 2012

En lång dag...

En lång dag, och jag är galet trött. Ska strax parkera mig i soffan och se om det är något att ha på tv-apparaten. Har haft stängning på jobbet och sedan bar det iväg till Jönköping för att veckohandla samt att titta på en bil. Dessutom syndade jag med ett Max-mål på hemvägen, men ack så gott! Nu måste jag dock skärpa mig med vad jag stoppar i mig. Imorgon tänker jag dessutom göra en repris och göra den himmelska grytan! Det var helt enkelt på önskelistan här hemma!  I övrigt har jag faktiskt haft en ganska spännande dag och man får väl inse att det inte alltid blir som man tänkt sig :) 2012 kommer bli galet spännande tror jag bestämt. Man lever ju bara en gång!

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...