lördag 21 januari 2012

Utmaning!

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?  Om sanningen ska fram "Vill du ligga med mig" (Amarillo)
2. Kommer du komma långt i livet? Everybodys changing (Martin Stenmarck)
3. Hur ser dina vänner dig? Girls just wanna have fun (Cyndi Lauper)
4. Kommer du gifta dig? The King (The Playtones)
5. Vad är ditt livs themesong? Have you ever seen the rain (Smokie)
6. Vad e ditt livshistoria? Don´t stop believ´n (Glee Cast)
7. Hur är skolan för dig? Håll omg mig (Peter Lemarc)
8. Hur kan du komma framåt i livet? Hollywood Hills (Sunrise Avenue)
9. Hur kommer imorgon vara? Losing my religion (REM)
10. Vad är det bästa med dina vänner? Well, Well, Well, - (Duffy)
11. Vad finns i lager för nästa vecka? What the hell (Avril Lavagne)
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Fuckin perfect (Pink)
13. Hur är det med ditt liv? On my own (Jonas Matson)
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? You got it (Roy Orbinsson)
15. Hur ser världen på dig? Walk of life (Dire Straits)
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Genom Eld (Oskar linnros)
17. Vad tycker dina vänner om dig? 800 Grader (Ebba Grön)
18. Har du en djup och mörk hemlighet? Inatt är jag din (Tomas Ledin)
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? I gotta feeling (Black Eyed Peas)
20. Hur kan jag göra mig själv glad? Pokerface (Lady Gaga)
21. Kommer jag nånsin ha barn? The one you say godnight to (Kina Grannis)
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Rolling in the deep (Adele)
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Sanna mina ord (Petter, Stress, Johnel)
24. Vad är några tips till mig? När jag går ner (Norlie & KKV)
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? You da one (Rihanna)
26. Vad är min danssång? Singing that melody (Swingfly)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...