torsdag 5 januari 2012

Promenad...


Jag är så stolt över mig själv. Trotsade vädret och tog mig en timmes promenad med Elektra som verkligen stormtrivs att vara ute och springer även om hon tycker matte är lite långsam. Syns ju lite på bilden (Matte skynda dig!!!!). Dagens promenad innebar att vi såg en älg, hörde en jakthund och såg en livslevande jägare. Ber om ursäkt att jag kanske störde jakten, men om jag vetat att det pågick jakt så hade jag naturligtvis inte gått den skogsvägen. Nu längtar jag i alla fall efter vägningen på måndag för jag tror på en rejäl nedgång faktiskt! Det känns så på kläderna!

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...