fredag 13 januari 2012

Nu är det dags för fredagsmys...

Arbetsveckan är avklarad och det är dags för fredagsmys. Ibland undrar jag om mina djur känner att jag har något på gång. För nu har jag nämligen häromdagen funnit ett icke hackat ägg och idag var det bingo för idag låg det två ägg kvar i värpredet. Undra om någon har skvallrat för Bodil? Att det var väldigt nära att få sitta i isoleringscellen? Ingen än jag skulle  bli gladare om jag slapp krångla med sånt utan det slutas bara hackas ägg :) Hela fyra ägg denna veckan är bra! Nu ska jag bara njuta av helgen och ladda för nästa fartfyllda vecka. Kram på er alla//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...