lördag 14 januari 2012

Lördag

Shoppa, shoppa, shoppa...Det är väl vad jag har ägnat stor del av dagen åt. Vägen bar till Jönköping med första anhalt "Torget" där det inte alls fanns många torghandlare och det var verkligen svinkallt. Sedan blev det A6center där jag letade efter något snyggt att ha på mig examen och jag erkänner jag hatar dessa rea-tider för det känns som det knappt finns något snyggt i butikerna utan det är ungefär samma kläder som hängt där sen oktober. Blev i alla fall en säsong Tre Kronor inshoppat samt en rea-tröja på Kappahl. I City fann jag i alla fall något tjusigt och därefter blev det besök på "Bonna-konsum" där jag spenderade mycket pengar på mina djur i form av foder och annat. Väl hemma så har jag städat, fixat håret, gjort landgång och ätit landgång :) Lördagen rusar liksom bara förbi...Gah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...