måndag 23 januari 2012

Lilltrollet...


Mitt lilltroll har hållt mig sällskap under stallsysslorna ikväll. Hon är liksom lite här och var. Möter mig halvvägs på vägen ned till stallet och blänger att det är faktiskt hög tid för insläpp. Medans jag mockar och fixar så går hon och pillar lite i stallgången efter några få höstrån. Alltid trevligt med sällskap. Det är precis som hon vet hur mycket det retar Bella som står kvar i hagen och väntar för Flinga måste gå ut ur stallet ibland och typ visa sig för Bella nästan så man hör "Haha där kan du stå". Ibland undrar jag inte om Flinga Fjant tror att hon är en hund eller nåt. 

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...