tisdag 24 januari 2012

Go´kväll...


Go´kväll! Mitt huvud snurrar runt av en massa tankar ikväll. Det går hit, det går dit. Alla som känner mig vet att jag är en tväräkta grubblare som gärna analyserar in i det oändliga. Detta är dock inget negativt utan bara en massa positiva saker. I alla fall så har jag varit på A6 center ikväll, men inte shoppat ett dugg. Ja vad tror ni? Är jag allvarligt sjuk? Eller är jag bara fattig? Nä jag fann faktiskt inget intressant. Eller jag shoppade på Apoteket i form av munskölj eftersom jag har en gnutta dåligt samvete inför besöket hos tandhygienisten nästa vecka. Har säkert munnen full av tandsten pga jag fuskat med munskölj och liknande ;)  Det blir likadant varje gång det närmar sig för jag blir så mycket bättre på att använda tandtråd och liknande grejer innan besöket samt i ett halvår efter besök, sen blir jag lite lat och bekväm av mig.

1 kommentar:

  1. Tandläkaren är inte så trevligt att besöka... Kanske bra att du inte shoppade något idag då, så har du pengarna kvar till tandläkarbesöket;-)
    Kram K

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...