lördag 7 januari 2012

Go´kväll...

En styck trött Tess här! Borde väl krama kudden snart, men jag har en viss förmåga att hamna framför dumburken till dator. Det blev en shoppingtur till A6 innan, var bland annat och spanade på toalettbordet som jag fnulat på. Får nog fundera ett tag till på det. Provade även fåtöljen på Ikea som jag har spanat på, men nej tack. Inte alls så snygg i verkligheten som på bilden och defintivt inte bekväm heller. Det blir till att fortsätta leta efter den perfekta läsfåtöljen. Nä om jag ska krypa ned och läsa klart boken jag håller på att läsa av Karin Brunk Holmqvist.

Kram på er//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...