onsdag 14 december 2011

Tack :)

Idag anlände ett styck bokbytarpaket. Spänningen är olidlig och det verkar vara precis överfullt. Men jag tänker vänta ända till julafton innan det öppnas.
Åh vad det är roligt med att byta med människor som man faktiskt inte känner. Dessutom är det roligt att leta till andra också. Man får liksom ett gäng ledtrådar sen är det bara att försöka finna det perfekta. Så nu tänkte jag framför ett stort tack till min hemliga bokvän och meddela att mitt paket har anlänt och jag är väldigt nyfiken på innehållet! Kram//Tess





3 kommentarer:

  1. Skönt att det har kommit fram :) Ja det är ju inte dåligt om du kan hålla dig ända till julafton, skulle aldrig jag klara ;) Hoppas du blir nöjd med innehållet nu :)
    Bokvännen

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med bokbytande. Hur kommer man i kontakt med dem? Är mycket nyfiken.

    /Milliz (vän med Elza)

    SvaraRadera
  3. Till Milliz:

    Det är http://enbokomdagen.blogspot.com/ som anordnar detta. Nu va det just för att det var jul. Dock verkar det som det lite då och då...

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...