lördag 31 december 2011

Sista dagen på året...

Sista dagen av 2011 är här. Jag har lite svårt att förstå vart 2011 har tagit vägen för det är nog det år som har gått fortast förbi under hela mitt liv. Kanske för det har varit ett år som inneburit fullt ös. Det ska helt enkelt bli spännande med ett nytt år och se vad det har att erbjuda. Tror helt enkelt det kommer bli mitt år för jag har på känn i stortån att massor av saker kommer ända som dessutom är positiva :) Nyårslöften tänker jag inte avge några, för det blir bara en massa press, men jag tänker att tänka på min hälsa och försöka uppleva en massa saker under 2012.


Gott Nytt År På Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...