måndag 26 december 2011

Inget blir som man tänkt sig...


Hjääälp min garderob är tom! Någon har snott alla mina kläder. Eller nej det är bara jag som har rensat som en dåre i min överfulla garderob. Märkligt nog sorterade jag ut två rejäla kassar med kläder och ändå märks det inte sedan när jag plockat in alla kläder igen. Det blev inte alls som jag tänkt mig. För jag hade tänkt mig en tom hylla möjligtvis, men min garderob är ändå överfull. Det blir aldrig som man tänkt sig...Hela mitt 2011 känns så. Så många planer och tankar. Och här sitter jag på ruta 1 eller det var kanske inte helt sant. Jag hade aldrig trott jag skulle få tag i ett arbete så fort ännu mindre att jag skulle gå på ännu en intervju och inte ens vilja ha arbetet som erbjöds där. Examensarbetet var också en sådan sak som blev inte alls som jag tänkt mig. Det blev tuffare än vad jag trodde! Inte trodde jag heller att större delen av sommaren skulle regna bort heller. Liksom att jag skulle flytta ifrån Jönköping. Livet kan verkligen spela en ett spratt emellanåt. Därför ser jag verkligen fram emot 2012 som jag tror (hoppas) kommer bli mitt år.

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...