tisdag 27 december 2011

Go´kväll...

Ett antal timmar har avverkats på min arbetsplats. Tiden rusade förbi precis som vanligt. Känns ibland som man knappt hinner komma dit innan man skall gå hem igen. Precis så skall det vara! I alla fall väl hemma blev det en tur till stallet och pyssla om alla djur för att sedan själv intaga middag. Nu råkade jag dessutom surfa in på Adlibris hemsida och känner hur suget skriker inom mig att beställa hem ett gäng böcker. Avig Maria av Mia Skäringer är en som jag väldigt gärna vill läsa inom en snar framtid. Jag diggar henne och fick dessutom veta att hon har varit elev hos Babben Larsson. Tänk vad man kan lära sig mycket genom att läsa för jag läser nämligen Babben Larssons bok "Jag vägrar dö nyfiken" nu och jag tycker bara mer och mer om Babben helt enkelt. Man kan ju ibland tro att kända människor har ett glamouröst liv och bara dricker champagne, men det är långt ifrån verkligheten inser man.

Over and out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...