torsdag 8 december 2011

Go´kväll!

Jag glömde ju att visa min underbart vackra egenhändigt tillverkade badboll med doft av liljekonvalj. Igår på Upptech så fick vi skapa sådana. Inte så farligt svårt som man skulle kunna tro. Så nu är jag behov av ett badkar. Haha undra om mitt hotellrum på lördag innehar badkar ;) Tyvärr Elza, vi kan inte gå ut på rockklubb jag ska bada hela kvällen *Hihi* Skojar bara! Nu är det bara fredag kvar, sen blir det Götet för mig och Elza. Ska bli oerhört roligt! Men först väntar en arbetsdag, kan säga att tiden rusade förbi som alltid idag på jobbet. Jag har verkligen valt rätt yrke :) Tänk att få till exempel åka pulka och ha betalt. Dessutom får man ibland en och annan kram för inte tala om alla leenden man möter. Värt varenda pluggtimme som man har haft under 3½ år. Nä nu ska jag iväg och handla hem mat för kylen börjar eka tomt!

1 kommentar:

  1. Om du har vägarna förbi Linköping nån gång får du alltid låna mitt badkar! Haha.

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...