fredag 2 december 2011

Äntligen fredagsmys...

Nu är det dags för fredagsmys. Har haft en intressant förmiddag i skola med diverse spännande uppfinningar, tycker dock det gick lite långsamt det sista. Väl efter skolan fick jag besöka Telia-butiken och lämna in min älskade HTC som verkar lämnat in :( Fick en lånetelefon modell "Hedenhös", tror helt ärligt det kommer bli långa veckor med att vänta på min HTC. Men en glad nyhet är att det faktiskt kan falla snö här inatt. Jag tar gärna några centimeter!!! Tess älskar snö! Eller ska jag behöva flytta långt norrut för att få uppleva snö fast det är väl inte snö där heller.

1 kommentar:

  1. Ja, lite snö hade suttit gott nu. Vill ha julkänsla!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...