onsdag 30 november 2011

Trött...

Myspys efter en lång promenad i skymningen. Elektra är nöjd och jag är också nöjd efter en dag ute i friska luften. Exkursion med skolan och det var faktiskt roligt och intressant. Nu laddar jag batterierna för morgondagens arbete, sen ska jag ju faktiskt iväg på en hemlig sak på sena eftermiddagen efter att jag arbetat.   I övrigt längtar jag till helgen då jag faktiskt inte har någonting inplanerat. Så skönt! Jag längtar att baka så det får nog bli till att baka i helgen som kommer. Sen längtar jag ju enormt mycket till att åka till Göteborg, men nästnästa helg så äntligen är det dags!

Over and out//Tess 

1 kommentar:

  1. Låter som en skön dag och lite längtar man allt till helgen så här mitt i vecka.

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...