söndag 20 november 2011

God morgon!

God morgon allesammans!

Fullt ös medvetslös för min del denna helg. Igår hade jag en helkväll med underbara Lisa i Jönköping. Vi var och såg Breaking Dawn och gaah vad het Eward är!  Världen är liten ibland! Såg att en vän också checkat in på Filmstaden så jag skriver på fejjan "Fan e du här me" och hinner knappt inte stoppa ned telefonen innan jag inser hon sitter typ tre platser bort på samma rad. Efter det var vi på Jensens och käkade. Turligt nog hade vi bokat bord.
Mätta och goa tog vi ett span på stan och kände hur partysuget inom oss ökade och det blev ju inte mindre i bilen när det var grymt bra musik på radion. Nu är det i alla fall söndag och jag har TYVÄRR lovat bort mig hela dagen, men det är det sista jag har lovat att göra nu och sen ska det bli så skönt. Trodde inte detta var i så många timmar annars hade jag krävt avlösning om jag vetat att de gällde så många timmar. Nä dags att fixa iordning sig. Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Har du läst böckerna? Han är mycket snyggare i böckerna.... Faktiskt alla är mycket snyggare i böckerna ;)

    Så vad tyckte du om filmen?

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...