måndag 14 november 2011

Fröken Filur...

Jag har en plan som Sickan i Jönssonligan brukade säga. Det är precis vad jag har en måndagskväll som denna. Den kom som en blixt från klar himmel ungefär, tror nog allt den löser alla mina bekymmer ;) Det hjälpte med en kreativ eftermiddag i skolan *Hihi*  Vill dock inte avslöja alldeles för mycket. I övrigt har jag haft en bra dag och hämtlunch på Liban Deli säger väl det mesta. Kommer verkligen sakna det stället när jag tar examen. Gah deras kycklingssallad och rullarna med fetaost *Mumsigt värre* Nu ska jag mysa lite i soffan innan det är läggdags!

Kram på er//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...