måndag 28 november 2011

Förälskad!

Jag är förälskad! Jag mötte kärleken på H&M idag och den fick följa med mig hem i en påse. Det stod liksom Tess på den där den hängde på en galje brevid ett helt gäng med klänningar. I alla fall idag har jag belönat mig med lite shopping för att fira viktnedgången. Och denna lär jag får sy in den dagen jag gått ned ett gäng kilo till, men det kan det väl vara värt. Utöver klänningen fann jag två härliga toppar på New Yorker som också fick följa med mig hem. Diggade trycken och spöket är dessutom självlysande i mörkret ;)

3 kommentarer:

  1. Hej! Det är jag som är din hemliga bokvän :) Så nu tänker jag snart spana riktigt noga här så att jag kan få ihop ett paket som passar dig. Snygg klänning förresten ;)

    Hälsningar

    Din hemliga bokvän

    SvaraRadera
  2. Klänningen är som gjord för dig. Skitsnygg. :)

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...