måndag 7 november 2011

Det finns hopp...

Idag har jag haft känslan att jag faktiskt i år kommer att finna julkänslan. Det bara kändes så. Det finns helt enkelt hopp för mig. Minns förra julen, all inspiration och känsla var som bortblåst. Inte ens allt julpynt kom fram utan fick ligga kvar i sina lådor. Det var ett stort tecken på att Tess inte mådde särskilt bra just då. Jag som är "Julfantasten number one" i vanliga fall. Nu känner jag i alla fall glädje inför det som komma skall. Några julklappar är fixade och har beställt ännu en idag som jag sprang på av ren slump som kommer bli så underbart bra. Att ge bort julklappar är bland det roligaste jag vet att liksom får leta reda på det där som passar just till den personen och ja jag lägger ned en hel del tid på det här med julklappar.  Naturligtvis lägger jag även tid på att göra julgodis och pynta i hemmet. Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...