torsdag 17 november 2011

Buzzador-time

Äntligen får jag buzza! Det var ett tag sedan nu, men igår anlände ett paket med "Locobase REPAIR" som är en specialkräm för mycket torr hud. Alldeles perfekt nu när det börjar bli kallt ute och huden utsätts för kyla.  Locobase REPAIR skyddar mot både kyla och värme. Så nu får jag äran med mina vänner att testa denna produkt. Så någon som vill testa? Bara att hojta så kan du få ett prov :)  Krämen innehåller ingen parfym, parabener eller färgämnen samt den rekommenderas av Astma- och Allergiförbundet.
Kram//Tess

2 kommentarer:

  1. TESTA?!?!?!?! Vi lever på den där salvan... Mina yngel har så torr hud så det spricker VARJE vinter.....

    SvaraRadera
  2. Usch då! Ja jag fick ett gäng prover. Tycker den funkar enormt bra. Har torra armbågar och det blev skillnad fort!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...