söndag 13 november 2011

The botten is nådd!


Jag skäms rejält! Ställde mig nyss på vågen. TjockisTess är på sakta och säkert på väg tillbaks.Måste verkligen ta mig i kragen nu, men finner noll motivation .Ryggen har börjat värka igen och några kilo har jag allt gått upp.Förstår inte hur jag kan misshandla mig så här.Sen erkänner jag! Jag blir smått sotis på alla som gör sina gastricbypassoch man läser hit och dit om att de tappar 30-40 kg på några månader.Visst finns kanske inga lösningar för många av dom än en operation. Självklart vet jag att det finns många risker och konsekvenser av en sådan operation också. Jag vet att jag har ätit mig till varenda kilo, men det är tufft att äta rätt och motionera i alla fall som läget är nu. Vill verkligen inte bli en tjockis igen.

Någon som vill utmana mig?
Är ju trots allt en Tess med tävlingshjärna.

Kram//Tess


2 kommentarer:

  1. Äsch du är snygg som du är!

    SvaraRadera
  2. Jag ställer gärna upp på utmaningen! Behöver något som håller motivationen igång....
    /E

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...