tisdag 25 oktober 2011

Vill att något skall hända?!!!

Åh vad jag är uttråkad! Vill verkligen att något roligt skall hända snart. Kanske känns det ännu mer när jag börjar bli trött och kinkig. Har haft huvudvärk till och från nu under ett par dagar och det tar på mitt tålamod. Var ute i stallet innan för lite andhämtning, men huvudvärken höll sig borta en kortare stund för att sedan fortsätta att banka på. Det blir strax en kopp kaffe i hopp om bot. Vet att jag är så stressad över skolan och har svårt att koppla av, men det är något mer på G i kroppen känns det som för temperaturen börjar stiga. * Vill INTE för jag har ingen tid till att bara vara * På tal om nåt skall hända så är jag och Elza i planeringsstadiet för en weekend i underbara Götet. Precis vad jag behöver, men det dröjer till december så kanske man kan fixa några fina julklappar när man är där. Naturligtvis ska det bli kalaskul att träffa Elza också och kanske ta en drink ute någonstans. Så nu håller vi tummarna för att jag inte blir sjuk!!!!

1 kommentar:

  1. Det låter ju härligt med en tur till Götlaböj!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...