onsdag 19 oktober 2011

Vilken dag...

Jag vaknade imorse med dåliga vibbar vilket skulle visa sig att min magkänsla hade rätt. Redovisningen gick rakt åt pipsvängen, men jag tänkte att jag ska inte bara svälja kritiken utan faktiskt påpeka att det inte är särskilt roligt att få en massa negativ feedback vilket jag gjorde efter dagens redovisningar. Om man vill ge kritik kan man ge det på ett någorlunda trevligt sätt. Det är just såna här tillfällen som får mig att avsky allt vad redovisningar heter. Vore ju lagom kul att avsluta högskolan med att åter tycka att redovisningar är en pina igen. Blev så irriterad att jag nästan började böla *Gaaah * Får väl hoppas läraren fick sig en tankeställare i alla fall och inte utsätter någon annan student för detta igen. I alla fall så kändes det som att dagen inte kunde bli värre, men tro mig det kunde den!

Satt och gnällde av mig i telefonen med mamma och helt plötsligt small det till och vips var jag döv på ena örat. Blixten slog ned och jag fick myspys-belysning i hemmet så varken kyl och spis funkade längre. Naturligtvis tyckte någon att jag behövde utsättas för lite mer påfrestningar och fick därför en sorts elransonering. Får dock berömma E.O.N idag för det gick väldigt snabbt max 2 timmar så lyste det normalt i mitt hus igen. Kunde det gå mer åt skogen en dag som denna? Jajamän...min dators nätverkskort har vandrat vidare till de sälla jaktmarkerna. Antar att jag knappt vågar starta tvn för den kan ju explodera eller kan det vara så att Grey´s Anathomy är inställt ikväll? Det är nog bäst att krama kudden och hoppas att det blir en alldeles underbar torsdag istället.

Kram på er//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...